sobota 20. června 2015

... a je to tu, první šicí projekt dokončen

Hezký večer,

           tak mam konečně hotovo a i nafoceno.

  Protože mě PATCHWORK prostě pohltil a dost často se strojem cestuji bylo nezbytné vymyslet něco jak bych co nejpohodlněji přenášela nezbytné potřeby ( řezací podložku, pravítka, řezák, nůžky..apod.), to bych nebyla Já abych něco nevymyslela, po chvilce přemýšlení bylo jasné že to bude taška, po pár večerech nákresů a úprav bylo vše vymyšleno. Pár dnů jsem to nechala uležet a pak se do toho pustila a samozřejmě taška musí být stylová.. no víc už Vás napínat nebudu, protože Já byla napjatá cca 2 měsíce ( šila jsem ji po večerech a ne každý den byl čas).


moje šicí PATCHWORKOVÁ taška
má spoustu kapsiček, kapes a poutek





a ještě jsem si ušila košíček a kapsičku do kabelky

víc jsem toho ušít nestihla, nějak není poslední dobou moc času.

Teď trochu jinak, už ani nevím kde jsem to objevila ale smoothie je moje denní závislost , každý den jiná chuť, jiná kombinace....spoustu vitamínů a potřebné energie ;-)
a v kuchyni zůstaneme, rozhodla jsem se udělat si radost a pořídila jsem si do kuchyně pár maličkostí keramiku od paní Evy alias mago , včera mi od paní Evy dorazil balíček

první kousek

a tady už celý obsah balíčku

2x vařečkovník , nakličovací mistička, miska s podtalířkem, malá mystička a pár knoflíčku

nakličovací mistička a malá mystička už jsou vyzkoušené
mungo fazolky jsou velice dobré

k mystičkám jsem si ušila prostírání s kuřátky

a mohu vám říci že určitě u těchto pár kousků nezůstane, protože paní Eva je moc šikovná a její keramika mě prostě okouzlila

 mago keramika


hezký večer    *Jadviga*








2 komentáře:

  1. Jadvigo, moc chválím šití - taška i ostatní věci jsou fakt parádní! děkuji za typ na keramiku, je opravdu pěkná a posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Heleno, děkuji za milá "písmenka".. a keramika je fakt super ;-).
    Moc Tě také zdravím **** Jadviga

    OdpovědětVymazat