pondělí 16. února 2015

kurz PATCHWORKU 2. domácí konečné prošívání ( 2 )

Hezký večer všem,

   tak mam do-prošito :-)


pohled zezadu, který vidět nebude


v pátek bude konečná 3 hodinovka a pak se pochlubím výsledným "DÍLEM"
 a protože nemám stále dost tak jsem zkusila další vzor "ŠITÍ Z PRUHŮ"

ještě k tomu přibude pár srubů ze stejných látek a bude z toho ubrus do kuchyně :-)

A teď trochu o něčem jiném, Vy které můj blog sledujete již déle tak víte že sbírám KOKESHI panenky, moje sbírka se opět o něco rozrostla, ale o tom

zimní únorové focení
napíši někdy samostatný příspěvek. Musím se Vám ale přiznat že jsem na blogové návštěvě u Pavly - http://mujzlodejcasu.blogspot.cz/ objevila něco co jsem neměla a to nádherné BJD dolls, Pavly panenka NYX je nádherná a Pavla ji moc krásně domalovala a potetovala
  
více fotek zde , ale Pavla má více těchto nádherných panenek, kdo miluje panenky jako J8, nebude moci odtrhnout oči.

A protože bych to nebyla Já začala jsem brouzdat netem, kamarád GOOGL mě úplně zahltil panenkami a už mam pár favoritek ( bohužel momentálně si o nich nechám jen zdát- jsou docela dražší než KOKESHI ),

moc se mi líbí tento chlapeček 

AOD Ming Angel Dream 
ale největší favoritkou je Barbara Doll Chateau 1/4 doll super dollfie size MSD


ta se mi straaašně moc líbí :-), ale těch krásných panenek je daleko více.

Ale kdo mě delší dobu zná ví, že ráda a pořád s něčím experimentuji a tak už asi třetí noc hledám, pročítám,študuji...a možná ( budu se snažit) si zkusím svou panenku udělat, vím že to nebude vůbec jednoduché,

první pokus asi nebude moc vzhledově správně, nebude to hned ale jeto pro mě VÝZVA a Ty se Já snažím překonávat :-) ;-) . Velkou inspirací je mi KATKA z blogu http://bjd-panenky.blog.cz/1304/vlastni-bjd-2

Tak pro dnešek se s Vámi loučím a přeji pohodový týden   *Jadviga* 

2 komentáře:

  1. Jadvigo, jen zírám, jaksi pilná!
    Ty panenky na té fošně vypadají skvěle - úžasná fotka!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Heleno, děkuji za milá slova ;-)

    OdpovědětVymazat