čtvrtek 5. února 2015

do modra, modrá je dobrá

Hezký večer,

  moc se dnes rozepisovat nebudu, dám Vám sem jen pár fotek z posledního šití a půjdu nabrat energii a sílu na zítřejší den a večerní pokračování Patchworkového kurzu.

čtverečky do modra na polštář . .nejdřív jsem si trochu pohrávala,


a nakonec mi bylo doma řečeno že je to moc pravidelné!!


a tak jsem to sešila jak mi to přišlo pod ruku!!


a tak z toho žádný polštář nebude, ale udělám radost sama sobě ...
a tak jsem se ještě pustila do prošívání ( poprvé)






pro dnešek vše.. o víkend se s Vámi podělí o pocity z kurzu.

Hezký večer,

                 Jadviga

2 komentáře:

  1. Jde ti to parádně! Roste z tebe profík!
    Hezký večer Jadvigo, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno moc děkuji ;-) . . snažím se, mam velkou motivaci. Jadviga

      Vymazat