středa 28. ledna 2015

kurz PATCHWORKU 1.

 Hezký den všem,

     ve středu jsem šla na první kurz patchworku , kam jinam než do krámku
K-PATCHWORK
u nás na Kladně kam si ráda chodím pro nové krásné látky ...



  




kurz začínal v 18 hodin a to bych nebyla Já abych tam už nebyla v předstihu a i přes to se nakonec čekalo na mě :-(. Při vyndavání šicího stroje jsem zjistila, že k němu nemam kabel, který byl doma v zásuvce!! Tak sem rychle skočila do auta a naštěstí vše stihla (dorazila sem zpět v 18.06) a 
KONEČNĚ KURZ ZAČAL :-).
 
Dozvěděla jsem se trochu z historie patchworku a pak nám Kristýna představila "SRUB" .

můj náčrtek
výběr látek

představa

a jde se šít ...
a toto jsem stihla ušít za cca 2,5 hod.
4x SRUB

a zde jinak poskládané ( trochu si hraju)

došívám doma
postup o jednu řadu


to bych nebyla Já abych už SRUBY neměla došité na příští kurz

jeden SRUB

VŠECHNY 4 POHROMADĚ

a jak sem si hrála se skládáním..




P.S. takto vypadala příprava ...



pro dnešek vše, hezký zbytek soboty

Vaše Jadviga
                                                     
                                                                     

2 komentáře:

  1. Jadvigo, máš můj obdiv, tohle by mě asi nikdo nenaučil...Ty látky jsou nádherné!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, děkuji za Tvá milá slova . . šití mě moc baví...Já bych nezvládla háčkování které Tobě jde skvěle ;-), Jadviga

      Vymazat