úterý 26. června 2012

Juchůůůůůůůů

Hezký den všem,   
   tak konečně mam sundanou sádru z ruky :-). 

Díky sádře jsem nemohla nic tvořit, připadala jsem si úplně "nemožná", ale aspoň jsem zas měla chvilku na svou sbírku KOKESHI panenek.
Sbírka se mi rozrostla o tyto 3 panenky.

A při focení této společné fotky jsem zjistila


                              že mam 3 panenky úplně stejné
( před )


Po sundání sádry sice ruka bolí jak čert, ale pomalu ji rozcvičuji a už mi to nedalo tak jsem se pustila alespoň do malování a místo 3 stejných panenek už mam každou jinou.
 ( po )
Pro ty které mé panenky KOKESHI zaujali jsem zde vytvořila blog jen o nich, dočtete se tam zajímavosti nejen o historii kokeshi.
Pro dnešek je to vše, doufám že se brzy budu moci pustit do šití.


Krásný sluníčkový den,         Jadviga



1 komentář:

  1. Jadvigo, to mám radost, že už máš ručku OK! Tak hezky rehabilituj, ať brzo vidíme něco nového, krásného, ušitého...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat