středa 1. února 2012

...radosti..2 a dárek od Heleny

Hezké dopoledne mé milé,
po trošku delší odmlce jsem tu zas.

Opět jsem u nás ve městě nakoukla do mého oblíbeného krámečku s látkami a opět mi to nedalo a odcházela jsem s plnou taškou nádherných dovozových látek, s novými dřevěnými knoflíčky a také s krajkami.

puntík sem puntík tam




také mé moc oblíbené růže růžičky

trošku šedé a hnědé

a pár stužek, knoflíčků a krajek


Také se musím pochlubit krásným dárečkem od Helenky

udělala mi touto sadou móóóc velkou radost a tímto jí ještě jednou ze srdíčka děkuji.




Tak a to je pro dnešek vše.
Všem přeji krásný den i když je venku taková zima, ale pro mne je to dobře protože budu zase něco doma tvořit.


        

1 komentář:

  1. Já jsem hrozná, ještě jsem chňapičku nevyfotila a pořád se s ní někomu chlubím....napravím to!
    Ty puntíky jsou úžasné!
    Pohodové odpoledne přeji, pa Helena

    OdpovědětVymazat