čtvrtek 2. února 2012

Nejen kosmetická pouzdérka

Hezký večer mé milé,


     v minulém týdnu jsem na netu objevila pár zajímavých střihů a podle jednoho jsem ušila na zkoušku tyto pouzdérka, někdo  by je použil na kosmetiku Já si jedno oblíbila a používám jej na své 2 mobilní telefony ( alespoň je pořád nehledám po kabelkách). Tyto pouzdérka mě tak moc baví, že mam další již připravené k sešití a budu tvořit i v různých velikostech, ale o těch až někdy jindy :-).


toto je to mé pouzdérko ( krásně se do něj ty 2 mobily vejdou)
tady je s menším které jsem použila na sluchátka k telefonu

tady je s dalším hnědým s puntíky


již brzy přidám další pouzdérka a ještě pár věcí, ale to až zas příště.

Pokud by některá měla zájem a střih, stačí mi napsat a ráda jej meilíkem pošlu.


Krásný večer     Jadviga




Žádné komentáře:

Okomentovat