středa 8. února 2012

logo-anketa

Hezký den mé milé,
           chtěla jsem Vás požádat o pomoc při výběru loga pro označení mých výrobku ( hlavně kabelek a taštiček)







Ještě pokud po hlasování zanecháte pod příspěvkem krátký komentářík, budete po ukončení hlasování zařazeni do slosování o malý dáreček ( ukončení ankety 1.3.2012).


Děkuji za hlasování,    Jadviga

13 komentářů:

  1. Milá Jadvigo, mě se asi nejvíc líbí č.2. Zase zvítězila ta láska k souměrnosti :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, děkuji moc za tvůj názor a za milí komentář. Jadviga

      Vymazat
  2. Jadviga, tak ja som zase pre 1 :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem za číslo 2 nejvíce mi lahodí oku :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jadvigo, já bych volila č. 2. Líbí se mi nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, mě se nejvíc líbí 6 - víc se mi líbí to hand made pohromadě, než kolem toho g a odsunuté vlevo se mi to nelíbí - tak mi vyšla 6 :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za hlasování, je vidět že každému se líbí něco jiného.

      Vymazat
  6. Č. 2 jasně vede, souměrné, všeříkající, elegantní. Kiara.

    OdpovědětVymazat
  7. Na první pohled mne zaujalo logo jedna - hlavně mi tam ladí rozvržení všech slov

    OdpovědětVymazat