středa 25. ledna 2012

..srdíčko mánie ...

Hezký středeční večer,

      protože mne srdíčkové chňapky hrozně baví a líbí se, tak jsem se do jejich šití s velkou radostí pustila.

Toto modro bílé srdíčko včera odputovalo k milé Heleně a ještě jsem k němu přidala malé voňavé mýdélko, 


které voní po medových květech. 

Další srdičko, jsem šila včera večer při povídání si s mou babičkou a zatím není nikoho, ale určitě ho někomu dám pro radost.



Dneska jsem nic nešila, takže zítra žádné novinky z mého šití nečekejte.

Krásný večer   JADVIGA

2 komentáře:

  1. Jéé, hurá, mám ho doma! I srdce, i mejdíčko, i úžasný dopis!
    Jadvigo, moc děkuji! Mám velkou radost! Houbička putuje k tobě, čekej poštu!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, tak to je dobře že již balíček dorazil.
      Jsem moc ráda, že jsem Ti mohla udělat radost.
      Ahoj, Jadviga

      Vymazat