neděle 8. ledna 2012

1 / 2012

Krásný večer milé blogerky,


   bohužel mě o Silvestra skolila horečka (39,5°C) a do pondělka už z toho byla pěkná angína a tak jsem na nějaké tvoření neměla ani náladu ani čas, ale už v pátek mi bylo lépe a nevydržela jsem to a dodělala jsem jeden restík z loňska
a to vak s ještěrkou ( jeden s ovečkami jsem dělala příteli k Vánocům) a tento s ještěrkou je pro mě .


A dále jsem zkusila chňapku do kuchyně


další chňapky jsou na pořadí dne.
Doufám že mi to marodění lépe utečete, když už marodit musím ( dostala jsem Penicilín a jsem pořád ospalá a bolí mi celé tělo).


Krásný večer 



1 komentář:

  1. Milá Jadvigo, to si tedy začala nový rok! Ať ti je brzo dobře!
    Moc se mi líbí vak i chňapka, to jsou moje barvičky :o)
    Přeju pohodové pondělí a odpočívej!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat