pondělí 19. prosince 2011

pro Danielu

Po delší době jsem dodělala pár věciček, a to pro milou Danielu.


copak se to klube . . ,


pomalu to vykukuje ,


ano, jsou to dva zajíčci v barvičkách dle přání

****************************************
dále dvě Andělky



************************************************

také 4 sáčky na bylinky s vlastními nažehlovačkami




*****************************************************************
a 2 dekorační srdíčka


*****************************************************************
*****************************************************************
a jako pozornost jsem přidala mýdélko + polštářek s nažehlovačkou TULIPÁNŮ



  

*****************************************************************

zabaleno a již odesláno.

*****************************************************************
Krásný pondělní večer  

2 komentáře:

  1. Teda, jsi sikulka. Ja mam predlohu na tildinu panenku uz pul roku v me dilnicce a nejak se k ni nemuzu odhodlat. A ty tu jen tak ukazujes hned dve :o) Krasny den, Katerina

    P.S.: Poslala jsem konecne e-Mail s tou krabickou...

    OdpovědětVymazat
  2. NÁDHERA naprostá, fakt moc super, se povedlo velice kráásně úplně vše a jsem moooc spokojená! ...zajoši už jsou v ložnici, andělky v obýváku a srdíčka v chodbě a za dáreček moooc děkuju, polštářek též v chodbě zdobí kousek zdi a ten sáček - tak do toho se mi vejde i moje podložka na cvíčo! z toho jsem byla úplně moc taky nadšená!!!! Moooooc děkuju!!! Daniela

    OdpovědětVymazat