neděle 4. prosince 2011

..mýdélkování ..

Krásný den Vám všem,
                 před několika dny můj blog navštívila paní Kateřina, zanechala mi pár krásný slov. Já jsem jí návštěvu blogu moc ráda oplatila a při čtení jejich krásných příspěvků jsem narazila na příspěvěk o "Levandulové sadě do koupelny", který mne inspiroval k výrobě těchto mýdélek.




Ve vodní lázni jsem rozehřála mýdlovou hmotu, přidala potravinářské barvivo a ovoněla skořicovým olejem ( příště musím dál oleje více pro větší "voňavost")
 a nalila do formiček na cukrový . . zatím na formy na mýdlo čekám.




Určitě hned jak dorazí formy na mýdlo budu v mýdélkování pokračovat a určitě přidám nějaký delší článek včetně fotek.

Krásný večer druhé adventní neděle   Jadviga 

1 komentář:

  1. Mila Jadvigo, (pokud nevadi tak navrhuji tykani, tak je to v tom blogarskem svete jednoduzsi). Jsem rada, ze jsem te mohla inspirovat a musim pochvalit mydelka. Jsou moc krasna a jako darecek urcite potesi. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat